whoppa whoppa!

kom inte på nån annan rubrik!, hsde Ulrika i skolan idag, jag har två lärare! :)
skolan gick toppen inte så värdsakul!, men vi hade engelska och jag gillar det bäst, utom bild och teater och slöjd ;)

i have not so must to say! ska försöka så gott jag kan!

Amanda kom inte till skolan idag så jag kommer nog få åka till stallet själv i mån :(
tror inte att hon vill missa första ridläxionen! :)
längtar som bara den faktiskt! ska hälsa på Willy så klart!, saknar min lilla älskling! har inte träffat honom på en vecka typ :(

Min lilla plutt åkte till sjukhuset i måndags! :( höhöhöhööööö
I miss you! ♥
and i love you!♥
fick pollux grejer nu men det värkar som om dom bytt namn eller är det jag som är knäpp, det stor ponnygirls,
eller så har jag börjat premunera på nått annat :) oxå .....


hahhahah ses

/Anna

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss, vad tycker du om detta?

http://asslatjejerna.blogg.se/2012/january/dagens-fraga-1.html#comment

2012-01-13 @ 13:30:26
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0