ska till Olivia snart

Ska sova där!! Sist jag sov där var madrassen jag sov på trasig men det märkte vi inte föns jag vaknade på golvet ;-) ska med och handla med dom imon ;-) Vet inte vilka affärer vi ska in på bara valbo. Ska nog handla kläder men jag behöver ny deo så det blir nog det oxå ;-) om vi ska in på hööks så ska jag köpa ridbyxor. Bersa röda blå eller gröna vill jag ha ;-) Vänta på att min skjus ska bli klar men när det har är upplagt är nog han det :-P pappa ska alltså skjusa mig :-P ;-) tankt you!!< ska gö till Oliva på fredag oxå och rida Bravad ;-) :-P Pappa har satt fram ett slags bord och mojje kommer nog förstöra det tror pappa ;-) han vill väll som vanligt prov sitta !!! Jag har aldrig sagt att min katt är normal!!!??? Han är läskigt /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0