Lina Gästbloggar.

Jaa, hejsan Lina Bäck här.
JA eftersom att Olivia var så snäll så fick jag gästblogga här. :)
Gulle dig.
Mitt namn är Lina Hilda nånting. Bäck. :)
är 11 år och går i samma klass som både anna och olivia.
så fin blogg tycker jag också att det har, hihi.
nää över till mig.
jag är 11 år och går 5 på alsjöskolan.
efter sommarlovet så börjar jag i 6 i kungsgården, ska bli ganska skönt faktist att komma bort från
lilla Åshammar. :)
har en egen häst som heter Dancing Derwish "Bertil".
Som mig är jag snäll av mig och lite rlig säger Olivia.
själv tycker jag att jag är ful och lite knasig. :) tsss.
Över till Bertil.
Han är en brun welsh med en vit strumpa på höger bak, en liten bläs har han också.
hihih :).
han bor hemma hos mig på gården i mitt stall.
Bilder på honom hittar ni här.

www.dresssyrtjejen.blogg.se

samtidigt som jag rider min systers häst ibland eftersom att hon är lite för lång för henne så brukar jag låna henne ibland och för oss 2 går det rätt bra faktist.

vi har startat 3-4 l:C1 tillsammans på hemmaklubben och nåra l:d1:or. :)

på Bertil har jag bara startat en l:c1 och 1 L:d1 på hhonom.

på fritiden min så håller jag på med min häst ibland och stallet varje dag om jag inte är borta. :)

och är med mina underbara kompisar.

 jag är självklart besatt i Brynäs.
vem är inte det ?.
ligger liksom 3:a i statestiken på elitserien.
härligt härligt.
STOLT BRYNÄSARE OM JAG FÅR SÄGA SÅ. :) <3

Jaa det var väll om mig dää.
hoppas att ni läsare på denna blogg läser min också för det skulle jag hemskt mycket uppskatta.
Väldigt kul dä.
mhm aa.

Det var väldigt kul att få gästblogga på denna blogg faktiskt och hoppas att ni älskar denna blogg för det gör jag.

Joo, en till grej jag och min kompis olivia som har denna blogg då byte därmed julklappar idag.
jag fick ju ett par jätte fina örhängen och en jätte fin tröja.

men ni får ha det s bra och bara njuta av livet på denna blogg för den är fantastig.

Ha det bra och vi kanske ses på min blogg,.

Puss och kram Anna och Olivias bloggläsare.
// LINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0