Hej

svarar påevves fråga!

Jo jag har ritat bilden på gustav! :D hade typ en bil på han bredvid!Ritad på datorn!

Idag var jag men Amanda och då gjorde jag en till design header till henne
Hon gillade den iallfall!!!!!!!

Vi spelade sims 3 Pets :D
kollade på lite bilder :D
kollar bloggs nu! ni läsare har grymt fina bloggar!

hm och det där med utmaningarna! :tired: ångrar liteeeeeee för jagf vill inte hopp i badkläder i snön!

snälla snön åk bort!
Jo ni kan utmana Olivia oxå i samma inlägg!

vet inte om hon kan göra utmaningar på Bravve men men! :D

hoppas ni hare göttt!
blir nog mer inlägg sen :D

/Anna
   

Kommentarer
Postat av: evelina

Nej anna det har du inte :P för jag hittade bilden på google :PPPP

2012-01-25 @ 19:22:22
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hehe den utmaningen var lite taskig. Du behöver inte göra den Anna ;)

2012-01-26 @ 19:05:00
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0