åsikt

Hej nu vill jag säga en sak om stor bloggare.


Jag tycker dom är lika mycke värda som alla.
Jag tycker att deras kommentarer är inte mer speciella än någon annans kommentar.
Vi fick en kommentar av Nellie Berntsson men jag vart glad för det som stog inte för namnet som hade skickat kommentaren.

Så jag tycker att alla bloggare är lika mycket värda. Jag tycker att en del mindre bloggar är bättre än dom större.
Jag blir lika glad om jag får en kommentar av tex min syster som jag blir när tex nellie berntsson kommenterade.
Bara dom skriver något snällt och inget dumt.
Alla är alltid lika mycket värda. Spelar ingen roll om man har en stor eller liten blogg.
Om man 7 egna hästar eller ingen. Om man är kort eller lång. Är jättesmart eller mindre smart.
Att ha en storblogg är väl bara ett plus i kanten eller???






en åsikt från
mig
vad tycker du?

/olivia

Kommentarer
Postat av: amanda

bra skrivet olivia, håller med dig!

2012-01-01 @ 23:42:31
URL: http://amandaking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0