Älskar denna blogg! Men....

Jag känner att jag inte har någon blogglust på den här bloggen längre:(
Jag kan blogga bättre än vad jag har gjort, men jag känner att bloggen blivit så gammal och det händer liksom inget mer.
Jag verkligen älskar att blogga med Anna:) Men jag vill ha en egen blogg där jag får bestämma helt själv!!
Anna försöker verkligen fixa så vi ska ha en snygg header och design, det är jag jätte glad för:D
Blir nästan tårögd när jag skriver det här;(
Jag är rädd att jag och Anna inte ska vara bästisar mer:S

Men jag måste nog säga hejdå nu

Jag kommer alltid ha bra minnen av den här bloggen:)








Min allrabästavän!!!!!!!♥


Om ni vill så kan ni fortsätta följa mig på www.mariaolivialundberg.blogg.se
/OLIVIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0