X-D

sorry att jagv inte blogga igår men som att det hände så mtk så årkade jag inte igår ! X-D


PÅ morgonen så var den bara att dra ur säng kläderna.

Sen gick jag ner till Isac som satt och spela ! ♥

då fråga han mig om jag ville prova.
(Det är ett krigarspel)

ok sa jag och isac fixa så att jag kunde spela på en övnnings nevå.
Jag tappade räkningen på hur många bilder jag åkte ner i vattnet med eller sprängde,
(inte meningen)

hahaha X-D

Tidigare när vi ätit frukost sa pappa.

pappa-Idag får ni vara ute ett tag, åka moppe eller cykla.

Jag- Isac kan åka på sin moppe och  jag fyrjulingen (stavning)

så när jag speleat klar hos isac tjata jag på att vi skulle åka.

JAg fick som jag ville.

Men när vi skulle i väg så ville inte fyrjulingen gå igång

pappa och Isac fick putta igång den medans jag gasa.

sen åkte vi iväg och upp till sandtaget.

MEN...... DÄR LÅG DET 4 STORA STENAR SOM FYRJULINGEN ALDRIG SKULLE KOMMA
IGENOM ;'-(

till slut lyfte Isac och jag över fyrjulingen.

det är inte en mini fyrjuling men inte stor heller

sen när vi var över så skulle jag åka iväg men den vägra röra sig  :-l
vi putta gasa, sura osv
till slut ringde vi pappa ! ♥

då fick jag hoppa på och försöka

nopp

Isac hoppa på och satt gasen i gåtten.

han var berädd på fart men när fyrjulingen gick igång så gick det inte fort ! :-l  
men då fick  jag åka och vi åkte runt runt och det var kul ! ♥

sen nar vi skulle hem ....

jag åkte efter isac och han åkte lätt med moppen mellan stenarna.

isac sa att jag sakta och säkert skulle åka mellan med fram däcken.

jag tog försiktigt tag i handtagen med det gick inte,

då tog jag gasen i bottet och då flög fyrjulingen i in stenarna.

Isac-det var inte försiktigt !

till slut lufte vi ingen
sen åkte vi hem

var väldigt trött då

X-D


Just nu sitter jag och äter

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0