<3

Fick........... Willyyyyy

så j*vla glad.

Han gjorde det jag sa åt honom och han var sjukt pigg.
hoppar som högst 80 cm.
Han är bäst.

Han verkar han vant sig med mig för han biter mig inte längre.
naffsas bara lite.
så gulli.
vad tycker ni om mig och Willy.

passar vi ?

väldigt många tycker det??..!

Amanda och jag åkte lite tidigare till stallet och det var kul.

fick hjälpa Lotta på hennes lexion.

Melodi (en häst på ridskolan) titta på de andra hästarna och när hon skulle hoppa så ramla hon.
en bom flög långt jag höjde ett hinder då och den komm nästan på mig..?..!!!

Melodin ramla och gled på fram benen.
hon som red hamna nästan under henne.
Men hon är tuff och hoppa upp ingen.

Hon som red Mell är oxå ett Willy FAN!

det är kul att va den som känner Willy bäst.

Han känner nog ingen mig för varje gång jag kommer in i hans box så gnuggar han pannan mot min arm och tittar upp på mig med en glimt av bus och förväntan ! <3

Love u <3
















Fölet är Willy l
                   V


Kommentarer
Postat av: evelina

Anna du och willy är perfekta tsm :)<3

som pricken över i:et xd<33

2011-10-15 @ 19:47:05
URL: http://evelinaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0