Nellie Berntsson

Nellie bästa B
Har gjort den blogg tävling där men får:
Gäst blogga och blir länkad
Fatta vad glad man blir ??!!!
här fåå mman värden känns, Här kom och ta den bara
lixom fatta glad
Tänk att få vara som hon lixom, tusen blogg läsare
Tack du för skänsen bara att kommentera din blogg gör att men får med läsare
love u !!

Vi läser hennes blogg för att hon är hon.
Om du inte förstår så kan vi säga så här: hon gör som hon tycker och tänker, lysnar inte på nån annan om det inte är ok för henne,
hon ger än en kännsla av trygghet och hon ger än en kännsla av att man inte är ensamm
det finns så mycket jag kan säga om henne !
Men man ska tänka på vad det betyder för henne
är det ok för henne att jag skriver om henne??
Det kan man inte riktigt veta

Vu avgudar det hon gör och hon är sig själv! Att ha chansen till att blogga på hennes blogg som man läser flera gånger om dagen skulle vara så otroligt! Hennes blogg är rolig & seriös.
hon vet vad hon skriver och vad hon gör
hon skör sitt rejs och gör det hon LOve
hon är otroligt Mogen och fantastisk
vi är 11 år men hon är tre tusen gånger mognare
hon toppar alla blogg lister genom att var sig själv
HON TOPPAR OXÅ ALLAS HJÄRTAN

hon är underbar
hon hon...... står upp för andra och hon vågar sig in i en värld där det inte alltid är så att all gillar henne
det är inte så många som klara

Vissa kanske tror att det är bara och gå in och skaffa en blogg och få den skänd på en vecka.

No body can do !!! ??
Vissa tror att det är lätt
prova vara Nellie en dag och sedan läsa ALLA bloggar dina läsare vill att du ska gå in på sedan läas alla komentarer
 Vi vet inte om Nellie äns tittar på det hät inlägget men det är lika mycket till er som till henne
vi säger som Anna har skrivit tidigare
.............. ...... ....... .... ... .. men vi är lika inuti
jag inte tycker hon är en perfekt person men nära nog, jagh är inte perfekt

är det nån som kan fylla i pungterna
det tror jag Nellie kan
eller??
skulle bli glad om jag blev vald men det spellar igen roll ingentligen
att få skriva vad jag tycker och veta att du läser, det räcker, visst jag ärskänner jag skule vilja men det gör ingenting om det inte blir jag

Nellie jag titta inte på din blogg för att den har bra upptatering, jag säger inte heller att jag tittar på den för att den är bra, visst den är super bra
men jag tittar på den för att du är super ! ♥
utan dig är den inngenting
och din blogg hade dern fulaste header som finns så skulle jag ändå titta på den
jag tycker om dig och säger att du är super snygg för att du ska bry dig
men jag säger att du är vacker inuti

Nellie kom ihåg att du aldrig är ensamm

du insperarar oss att blogga och du är du

!!

Nellie WE LOVE YOU, NOW AND 4-EVER






Nellie WE LOVE YOU, NOW AND 4 EVER !! ♥

Nellie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0