P A R T Y !

Okey inte så stort party men det är musik mat och goa människor ! <3
MEn dom ska gö vara här hella kvällen !
Ok det var tänkt att jag skulle sova hos Olivia men det blev inte av och nu ska jag upp 6 och dom ska vara här hella natten tror nån jag kommer kunna sova???
Det tror inte jag !
Om in undrar så ska jag Olivia & compainet till en tävling.
Jag Lovar Att ta med kameran så att ni ska få se lite bilder !
Om ni tror att jag ska tävla tror in FEL !
Jag har inte grönt kort ÄN !
Pappa och jag håller på att skaffa Kul !
Men jkag har inte häst ÄN !
Men vi kanske kan få låna Willy Wild Star ! <3 Av rid skolan alltså :-)
Det blir nog mer Blåbärs-hoppning innan det blir lokalt för MIG !
Ha en fortsatande bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0