Stallet (Tidsinställt)

Hejsan. Detta Inlägget är tidsinställt!
 
Just nu är jag nog på stallet. ;D
 
Jag tänkte berätta lite av det som hänt under sommarn.
 och när bloggen har varit nere.
Jo Willy har blivit bra och jag har fått rida honom. JAg har varit på hoppläger, varit med Olivia ♥ och ridit bravad.
Sen har jag oxå hyrt Willy en hel VECKA!. eller rättare sagt 5 dagar :)
 
Det gick bra så klart ! ♥
Willy och jag börjar bli riktigt tajta nu <3 :D
Måste få honom att sluta fjanta bara. DET GILLAS INTE!.
De här lexionerna jag har tagit nu i hoppning och vanligt så har det gått bra. en måndag på hoppnningen ( Har bytt hoppgrupp) så var Willy inte snäll han stanna mer än 10 ggr. inte nice kan man säga!.
 
 
 
Har inte så mycket att säga. såååå..
 
SÖTIS

Extra smutsig Willy!:D


FINASTE BILDEN EVER! ( TACK MIKIS) ¨mikis på instagram (Zikim)¨
Suddig men ändå!
LOVE U!
 
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0