KRÅNGEL!

Åå vad jag blir frustrerad!
 
Nu skulle jag anmäla  mig till Hoppnignen på STORK (Storvik ovansjö ridklubb)
och så var inte Willys licens klar. GRRRRRRRrrrrrrrrr. så jag får efter anmmäla mej. NOT SOW FUN!
åå. Jaja.
Idag var skolan riktigt slö iallfall. D:
 
Kom ihåg att om ni har skrivit en komentar så svara vi på dem :P
 
Idag fick jag leka  Kock. JAg ärså grymt duktig. men det blev en enkel pasta sallad vill ni ha resept så får ni komentera det :D
 
Imån är det 3-kampen NOT SOW FUN! 2
 
Jaja jag ska kämpa i allafall :D
 
Håller på med ett schabrak på slöjden. Det är rött på ena sidan. och så kan man vända på det och det blir blått (ska  antagligen få blåa  ridbyxor av farmor!♥ Tack!♥
BÄSTA WILLY! Bild från hopplägret i somras
Ses
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0