Svar på tal

ska vara på Bannanens fråga:
 
bannanen undra hur man gör ponnisar på sims (antar jag)
 
Svar:Ja, jag har laddat ner Atalias eller Tiger Wood som han hette.
Då var han i den storleken som han är nu :D
dock har han bläs tex och ser lite annorlunda ut. Här hittar du honom:
(http://se.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6511945)
Jag skulle gärna vilja se hur dom ser ut när ni har designat (färgat dem)
 
Jag har nu sålt ALLA hästar jag hade på sims.
Atalias, Aliame, Messie och Roffe.

det var en som bodde hos mej som flyttat ut och så har en ny (Lizzie) flyttat in.
 
Jag har köp 1 ny häst till mej: Star Case. (uttalas ¨Staar Kajs¨)
hör kommer bilder på ¨Star¨ jag knäppte även bilder på mitt orenoverade sovrum :D
När jag köpte honom.
då hade han knoppar:D
Fina gubben ( ej inriden så jag... ja det får ni se snart
Ja det är lite svårt att sitta kvar!"
Nu. är han inriden och han och jag ser annorlunda ut. hiss/diss
Mums!
 
Mer bilder kommer.
 
 
DET KOMMER  INTE BLI NÅ VECKANS HÄNDELSER DENNA VECKA.
HAR INTE TID. IDAG!
 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0