Min mobil dog!

vet inte vad felet är men jag har en annan till fällig. otatchig. ??
hur ska det gå??
vi ska leta rätt på alla papper och lämna in den idag.
hoppas försäkringen täcker det !
 
så bloggningen kommer bli sämre nu när jag inte kan mobil blogga :(
 
Just-ja igår jaa.
 
 
det gick sådär.
 
När jag skrita fram var han frammåt och glad.
började med skäckelvikning (flyttninga för skänkeln) helt enkelt.
 
sen travade jag. då gick han konstigt med frambenen och vill inte flytta alls.
började om från skritt och försökte ingen i trav, gick inte.
jag provade att galoppera en lite snutt.
han gick konstig med fram då oxå.
sen saktade jag av till trav. då flö nått silver färgat av honom.
jag stannade så snabbt som möjligt. vände mej om och såg en häst sko.
 
Jag hoppade genast av.
Tog häst skon. Kollade  på Willys hov.
Hans
hov hande fått lösa flisor.
jag hade hunnit rida i 15 min ( alltså efter framridning )
jag gick genast in med honom ingen.
Han haltade inte men jag gick inte ändå.
 
En ridlärare kollade på honom.
Han ska nog skos idag sa hon.
 
Jag mådde illa. trodde jag skulle kräckas. ALLVARLIGT!
Jag var  nog rädd att något hade hänt.
Jag får ont i magen bara jag tänker på att Willy har ont.
 
jag satt hos honom i.. jag ganska länge iallafall. :S
 
Jaja..... nu ska vi nog åka så jag måste sluta.
 
nått posettift är att jag ska ha mina nya skor idag när vi lämnar in mobilen! :D
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0