Åsikt

Nu tänkta jag skriva en åsikt om åsikts inlägg!.

Jag tycker att om man ska göra ett Åsikts inlägg ska det göras ordentligt !
Man ska skriva om något intressant.
Men endå inte att det blir tråkigt att läsa .
Man ska inte göra det på väg hem från skolan på bussen liksom, från sin mobil !!!
Man ska göra det på datorn så att man kan skriva ordentlig.
Jag tycker inte heller att man ska ha bråttom när man skriver, då blir det bara konstigt att läsa.
Det ser litte oalvarligt utt om man har smileysar med i åsikten.
Då kanske det ser litte tråkigt utt men det blir mer allvarligt !
 
Man ska kanske lägga upp en bild som passar?
Sen skriver man ju som man själv tycker.
Man har ju olika stilar.
Och endel kanske tycker jag har skrivit skit dåligt men så här tycker jag.
 
Nu har jag inget mer att säga hej då.
 
/OLIVIA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0