Åsikt

Jag tänkte skriva min åsikt om ridgruppes vänner (bekanta)
 

 
I min hopp grupp så är vi alla snälla och vänner. inga dumma blickar eller så.
Men vissa (säger inga namn) visar ingen respekt när dom rider. (inte häller i vanliga gruppen)
 
Tex: Willy blir väldigt lätt tävlings-inriktad. Kommer det en häst travande (galopperande) för bli så taggar han upp och vill springa ifrån. och då är det vissa som ser det och struntar i att Willy blir arg. för det blir han oxå.
 
Tex 2: Om vi är många i gruppen och så är det lite plats så är det svårt att hitta en ny lucka.
Istället för att  stanna och kolla efter en bra plat så galopperar vissa ikapp (genar) än och blir alledes framför en.
 

Jag hatar sådant. Jag har gjort så och då han jag vänt mej om och sagt förlåt mej.
Man ska visa respekt mot dem andra.
 
Jag vill att alla ska tänka på det. Hur beter du dig??
är du snäll och visar respekt
Ful bild men men ...
 
 
/Annas åsikter

Kommentarer
Postat av: E V E L I N A'

va gärna med i veckans blogg på min blogg :) http://poniiriders.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment :)

kram<3

2012-10-22 @ 18:46:16
URL: http://poniiriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0