Vem är rädd för skäckarna??

hahaha!^
 
Igår var vi bara 4 i gruppen. då tänkte jag varför inte leka?
 
Så jag fråga Lotta: Kan vi inte leka idag?
Lotta skratta och sa. sista halvtimmen kan vi leka.
 
Så den första halvtimmen red vi dressyr.
Willy var stark (som vanligt)
 
Sen när vi skulle leka blev Willy mjuk och bekväm.
 
Vi började att leka färgleken.
vå körd den här färgerna:
 
BLÅ: HALT.
GRÖN: SKRITT.
GUL: TRAV.
RÖD: GALOPP.
 
 
om jag säger så här. jag förlora varje gång :D haha^
 
Sen lekte vi vem är rädd för svarte man.
cosmos fick börja vara. HALLÅ HAN ÄR SVART!!?? hahaha^
 
Sen var Amanda (hon red jazz) ¨jazz är skäck¨
Då fick hon mej. (Sa hon, men sen berätta hon att hon inte gjorde det :S)
Så då ropa vi VEM ÄR RÄDD FÖR SKÄCKARNA?? hahaha^
 
Alla skratta hela tiden!!!!!! haha^
Lotta knäppte kort och la upp på FB.
 
och skrrev leker vem är rädd för skäckarna. amanda, anna, lolo och ella.
 
Hahah^^Bästa lexionen hittils :D lätt!!!!!
Hahaha^ älskling! ♥
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0