Svar

Fråga: lila gröna äpplet: Kan det vara julafton.
 

Svar: Jag antar att du menar ¨sims 3 säsonger¨
Jo en tid på året (vinter) så är det nått som heter snöflingans dag(?)
då sitter man med familj och vänner och öppnar julklappar.
Nått posetivft är att du behöver inte köpa julklappar utan det kommer :D
Du får julklappar och ger julklappar.
Det ända du behöver göra är att årdna fest. (står typ present-kalas eller nått)
Det gör du som om du skulle ordna en vanlig fest!
 
Nu har du ¨Lilla gröna äpplet¨ tur.
Jag har just firat Snöflingans dag och knäppte lite bilder :D
 
sådär ser det ut :D
jag i bakrunden till höger :D
Hehe jag och min man dansar. (årstid vår)
i HAVET (årstid sommar)
 
Mer bilder sen :D
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0