sorry for bad update

min mobil har varit sönder i kanske 2 mån?? o.O
så jag har inte kunnat updatera via nån mobil. förut gick det via min ¨dum phone¨
 
går inte nu?? o.O WHAY??!
 
Igår red jag iallafall. Gick super! hoppa lite höjder mot slutet.
 
95 cm blev det på slutet :D
PLUTTISEN KLARA DET UTAN PROBLEM!
igår fick jag veta hur mycket jag älskar Willy.
Jag fick veta hur mmycket jag skulle sakna ridningen om jag inte kunde rida längre.
Hur mycket jag skulle gråta.
 
 
 
Jag hittade inte min hjälm och väst i lördags (red Bravad då)
så jag fick låna av Olivia.
I måndags så hittade jag inte den på stallet häller.
Jag fick låna Amandas då.
ÄLSKAR DIG SÅ J*VLA MYCKET!
 
/anna
.
Om jag inte hitta min hjälm och väst så kan jag inte fortsätta rida.
så hela den lexionen var jag lite ledsen.
vi har inte råd att köpa ny väst och hjälm.
Så under hela lexionen var jag känslosam.
När den var slut borsta jag Willy och jag grät då. Jag ville inte sluta rida. :(
Jag kurra in huvudet i pälsen och grät.
Igår märkte jag vilka vänner jag har på stallet. både barn och vuxna.
 
men sen kom linn och Amanda springade med min hjälm och väst.
Jag blev så glad!!!!!!!!!!!!!!
 
vet inte vad jag var gladast över. Att få fortsätta rida. eller fortsätta rida Willy!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0