VERKLIGEN DÅLIG UPPDATERERING

Nääee nu måste jag och Anna skärpa oss!!!!!!!
Nu har vi verkligen dålig uppdatering:(
Man försöker ju blogga varje dag men ibland orkar man ju inte och ibland så hinner man inte.

Men nu tycker jag att vi ska börja med följande jag och Anna.

1. Minst två inlägg var varje dag (ett vad man gjort och ett annat t.e.x. hiss och diss)
2. Bilder i nästan varje inlägg!!
3. Vi ska göra bildbomber med nya bilder varje gång.

Japp det här ska jag försöka med.
men nu vill jag att ni ska ge ideer om vad ni vill att vi ska skriva om, okej?

Ja då vad väl jag klar med det här see you later aligater

/OLIVIA    jag hoppas jag kommer fixa det


Kommentarer
Postat av: Ebba (Sputtnick)

Vill har mer info hur det går med busponnin!! Hoppas allt går väl! Pussa godingen från mig! Kram! :)

2012-03-02 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0