Salix Shampoo<3

Tänkte berätta om hur jag träffade Shampoo:)
_____________

Jag och Amanda hade kommit in från stallet.
Vi satt och träna på en grej för de var Tyras dop (min kusin)
Då berättade mamma att Anna (min tränare) hade ringt och frågat om vi ville låna en häst och tävla henne.
Det ville vi såklart:D
Vi började att rida henne hos Anna och det var jättekul efterom hon var så duktig i dressyren.
Vi bestämde att vi ville ta hem henne. Så vi kunde träna mer och tävla henne.

Amanda tävlade henne mest men jag gjorde de ibland.
Hon var alltså våran lånehäst.
Jag tävlade lite hoppning på henne och startade 2 dressyr.
Jag red inte henne så mycket men jag gillade henne endå:)

Shampoo var en b-ponny och iår fyller hon 20.
Vi hade henne i ungefär 1,5 år.






/OLIVIA



Kommentarer
Postat av: Qlump!

Sjukt göllig häst! <3 :D

2012-03-11 @ 17:07:18
URL: http://qlump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0