Lina detta är to u!

JAg vet att du verkar ha det svårt!
alla hästar är inte lätta och livet är svårt!


man vill inte blir sparkad, biten eller nått annat! man vill inte flyga av. men vet ni hur man lär sig att inte göra det?? man måste göra det!! jag måste ramla av för att vet hur jag ska kunna sitta kvar nästan gång??!
right??

man lär sig av sina misstag??
Idomin tex!! han är svår! asså det är inte många som får en farten jag får??
kanske bara jag, jag vet inte!

men om jag inte provat att smälla till honom en gång och ramla av skulle jag inte rida så här bra nu???
Vissa måste få en andra chans! det skulle ni vilja haft right???

willy tex. om jag inte ger honom andra chanser vad skulle jag då kunna rida på och älska som jag gör på han ???? om jag inte träffat Willy skulle jag nog inte kunna´rida så bra fanktist!

han är ingen nybörjarhäst! man mmåste har ridit ett tag!

Man ska kämpa på kämpa kämpa, visst det är drygt man kämpa!


Linas blogg(http://iinas.blogg.se/) och jag hoppas ni peppar henne som jag gör! :tirde:

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gullig du är!

Tack för inlägget, det peppade mig verkligen!!!! Tusen tack <3333333333333333333333

2012-03-02 @ 11:45:21
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0