Helgen:)

Hej har sovit hos mormor och morfar i helgen:)
Mamma, pappa och Amanda har varit på skästa gård.
Har tagit hand om sputte och putte med morfar:p
Jag och morfar skulle gå med hästarna igår, eller jag skulle rida och morfar skulle ta med sig Bravad och gå med.
Men när vi går in i stallet ser jag att sputte har blod på frambenet:S
Jag borstar av han och då ser jag att han har mera blod på bakbenet;(
Han hade blivit biten på halsen också.
Morfar hjälpte mig att tvätta benen på honom.
Men det var inget djupt sår:)

Idag red jag och Aprilia utt på Brave och sputte:P
Det gick väl bra dom var så snäll, men eftersom dom villade igår så var dom litte pigga;)

Nu ska jag sova tror jag.
har prov imon i skolan:S kan allt men man blir ju ändå litte nervös.
Satsar på alla rätt, det brukar jag göra:D

Tjao/OLIVIA


Kommentarer
Postat av: Mamma J

Sötnos!

2012-03-18 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0