Hej igen bloggen:)

Hej:)
Har varit hemma idag har haft ont i halsen:(
Vet vad ni tänker, gud vad löjlig hon ee stannar hemma för att hon har litte ont i halsen:P
Men jag hade faktis skit ont i halsen imorse, och jag hade inte sovit nå bra heller då vart det ännu väre;(
Har haft jätte tråkigt idag!!!!
Tur att man kunde blogga och göra tidsinställt.
Kommer fixa mera tidsinställt men orkar inte just nu;)

Tjao


Efter en träning från i sommras:D


Jag vär jätte glad när jag hade vunnit min första stora choklad, vi var på liseberg:D:D
/OLIVIA


Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan!

Hoppas ni har haft en jättebra dag! ^^

Hur mår ni då?=)

Kram

2012-03-08 @ 20:47:43
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0