hej!

kom hem för ett tag sedan! ska ut och jogga tror jag :D fick sån lust!
ska bara koll på huset fullt! sooww good! miss Olivia! saknar dig kom till skolan imån!
slöjde..... I ♥ IT! blev skit nöjd så här långt! gör en BIG sak som bara jag gör :D nice!

 lägger ut bilder när det är klar! eftersom min symaskin krångla så tog det lite tid 15 min kanske :S SYND! slöjd är mitt bästa ämne! hoppas att Tudde blir nöjd för han ska få den.. gissa vad det är??
vänta nu på Huset börjar om en timme typ!



Hoppas att den blir nice! jag har gö ridtit Coss igår! lite besviken övewr att jag ine fick Willy när Lotta lova :(
Först så var han lite låg och var seg men sedan var det lättare!

HAn gick fint sedan och lyssnade bra! vi gjorde lyssnads övningar och det gick fint!
sen gick en tjej på en kona och Coss blev rädd så jag ramla av!

har gjort läxan efter ridning osv!

herå

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Jättegulligt erbjudande av dig^^

Hur hade du tänkt att den skulle vara?=)

2012-03-13 @ 17:45:32
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0