HÄXAN SURTANT!

så kallar jag Mell! Så dryg hon ää! Lotta var borta så vi kunde inte fixa någon annan häst! GRRRR!
sen så skulle vi hoppa två hinder som stog på volterna och då ville jag åt höger men mell åt vänster men det blev höger för mell, MEN IN I VÄGGEN FÖR MIG :(! grymt ont gjorde det men då blev jag bara besviken på henne för hon är så dryg som ska jävlas!

Så jag blev skita besviken och hoppa upp och rejsa på!
Tänkte från början att jag hoppar 50-60 idag! det blev 80-85-90! grymt nöjd sedan för det fick snabbare än Idomin, vilken göe att det är lättare att komma över! men hon landar alltid i fel galopp.
men det är lätt att fixa eftersom man kan göra galopp ombyten på henne! trots att man inte lärt sig!

NICE-IT!

Hoppas jag och HÄXAN SURTANT blir kompisar till slut!

hahah kollar på breaking dawn! tale good!! Charlie-Edward blir en bra make....... jag vet det, för jag är polis. jag vet saker och ting. som hur man jagar någon till värdens ände. Alice- Nu när du är min svägerska måste du släppa ditt modehat!.  charlie kommer! Och jag kan hantera skjutvapen. Alice igen. Kjolar, högklackat, handväskor. Renee(sjunger) somna nu, mitt barn, somna nu, när du vaknar ser du mig. Esmee- jag vill tacka renee och Charlie för att de förde en så fin människa till världen. och in i våra liv. vi ska värma om och skydda henne för evigt. Edward- Det är nåt utöver det vanliga at................................... TRÅKIGT!
Charlie var bäst!

hahahah hare bra!
ahahahah min snygga min!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0