BIG SMILEY! :D

så jädra stolt asså! en av mina mål! hoppe 1 meter på banan! IDOMIN+JAG=BÄST!
en meter idag! såå grymt bra! asså! Idomin hade toppen fart lixom över hinderna ingen tvekan över eller under lixom! och det blev över inte en ända stanning! och vissa tror inte Ponnyn kan hoppa! pyttsan! han is a gud!

såå stolt! trodde inte att jag idomin skulle komma så långt!, fick fin fina tips av NELLIE-B! tack sååå mcyket! puss!

men det är såå man ska inte pressa! jag ska hoppa som jag brukar på freda och sen kanske hoppa 90-95 och några veckor sedan ska jag försöka ingen :D och så fort sätter jag och tills jag och Idomin blir klock säkra på det vi gör :D

hoppas vi kommer bli grymmare! önskar inte att det var Willy för nu.... nu har jag lärt mmig skit mycket, av att rida Idomin! kommer aldrig glömma dig! försvinner du gråter jag floder!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en film när du rider?:)

2012-03-04 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0