Vad hände Idag då??

Gle låt medans ni läser!

Har inte gjort så mycket!, ganska drygt i skolan faktiskt! kul att träffa alla!

Vi hade matte första lexionen och då jobbade jag bra och jag tyckte att jag fick hyfsat så mycket gjort!
Andra lexionen så hålde vi på vår musikal!
Jag kommer skämma ut mig men eftersom jag älskar teater och är bra på det så tycker jag inte att det är skämmit!, jAg är lixom en stark person som inte sitter vi bänken och är tyst och inte vill hjälpa till och inte bryr mig om vem och vad jag ska och spela!,

 fick hjälpa till och göra en tårta!!??, hahahahaha av papper!!
skit snygg blev den! jag gjorde en sån till förra året musikal!, och nu fick jag göra en likadan tillen annan musikal!, tror inte det är en musikal det är mer teater! :D

På vägen hem pratade jag och Evve lite om ridskolan, greta, Prajde (vet inte hur han stavas), mitt underverk med Idomin på tävlingen!

Väl hemma så släppte jag ut Tudor och lekte lite med Honom!♥
Sen när jag och tudde gick in så satte jag på datorn och fixa med Blogkeen och bloglovin så nu kan ni lätt hitta oss genom att klicka på länkar!



Fixa lite med bloggisen oxå!

vad nog inte så mycket mer!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0