Nu så!

Nu har jag fått in headern!

Har ni haft ett gått nytt år?? KAn ni fatta 2012!?
alltså jag har levat vari i det här året sen så länge jag kan minnas, det året kommer blir bra i fink!
Men tänk jag har sett fimen 2012... och tänk om det händer! :S Tänk om Jorxden går Under!
tänk om det här är sista året!
men dom säger att Jorden går under i december så Nu eller aldrig!
JAg och Willy ska ut och tävla!2012 blir stort! 2 tvåer!
alltså nu är det igång! Jag har tänt på en boms som kommer att sprängas nu eller senare!, lika bra nu för i mån kan det vara slut!, imån kan alla dö!, hoppas inte det iallafall, det var jö nån som sa att jorden skulle gå under 2011 oxå, en tjej i klassen sa hej då och hoppas du överlever hon var lite... rädd! eller så skoja hon :D
Vet att du läser Lina! :D, Du är bara bäst du!
haahahahah

Jo nu till mitt nyår!

Spela Wii med Olivia, försökte lägga in den ..... ........ headern!

Spela Sims 3 pets med Isac och Olivia, Oliva gjorde ett sto som heter: Greens Rosa, jag gjorde en hingst spm heter: Greens Sako! Domhar två föl tillsammans nu! Ena heter Greens Star¨Olivia fick henne¨ andra Greens Carly¨ Och jag fick henne!
två små donner!
Olivias är iallafall inriden, hon kom först!, min går det inte äns att leda men hon är föl olivad är ung häst!


sen åkte Olivia hem och mormor och morfar kom!
Fika lite, Isac och jag gick upp och spela Sims ingen medans pappa fixa maten!

Kyckling med klyft potatis och så + nötter!♥ blir lite konsig i magen av det men i Love it!

00 tände vi raketer och det var kul
Pappa var sen med en raket så vr första 2012 kom 00:01 hahaha pappa fick problem att tänd tror jag !


Sen så gick vi in och mös i soffan!

tio över ett eller nått så blev det King Kong och den titta Isac och jag på
men slutet ville inte jag se för döda Apor blir för mycket då börjar jag gråta för jag älskar apor !♥

Dom är klart favoriten på zoo:t!

Klart!
Mamma och pappa la sig innan filmen!


sen la jag mig och har ej gjort nå kul att berätta i dag



GOTT NYTT ÅR ALLA!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0