mot årsunda :D

Som ni förstår är jag snart där alltså :D åå jagvtänkte berätta om min ridning igår!!! Jag fick Mell. Så klart!! Började lite segt eftersom hon var på tönt humör *host* men efter lite galopp så blev hon het och jävligt stark!! Jag fick knappt ner henne. Ta tag, släppa efter, ta tag, släppa efter. Men det blev inte bättre att vi skule sitta ner i nästanbhela lexionen heller :P hon gick fint och jobbad bra i formen iallafall :P Asså hon är så grymt söööttt. Hon är gö hästen i inlägget längre ner :D söt el??? Jo Willy har varit hos sjukan och han har fått en bandage! :'( han ser skit pig ut. Tycker lite synd om mig som kommer rida den bomben :P han bet tag i min jackficka och såg upp på mig!! Fy fan vad söööttt han var då!! Saknar honom redan :( LOVE U WILLY!<3 har nog inget mer att säga!! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0