Jag blir sååå galet glad!

när jag får veta att jag har gjort någon på bra humör och blir glad så fort jag komenterar!, tänk att jag kan betyda som mycket!?

alltså för nån jag inte äns känner, hon komenterar vår blogg och jag komenterar hennes,
det känns så skönt att veta att hon gillar mina komentarer!

hon har tydligen haft problem med vänner??!

usch och fy för dom för!, denna tjejen jag pratar om är den mäst snälla omtänktsamma, gulligaste tjejen inom blogg värden!, iallafall en av dom! hon är ärlig!

hon skriver vad hon tycker!, lixom ingen får stå i min väg! varför ska någon stå i hennes väg då??
jag puttar så gärna undan dom åt henne så hon kan fortsätta på sin väg!

hon kan ta stiga vägar gator men ingen ska få henne att stanna så länge någon hjälper henne på traven!


jag hoppas av hela mitt hjärta att du läser detta nu!


hon hittar ni här!: :D
och min fina komentar som hamna i ett inlägg!: :P


/anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwww!! Tack så mycket mycket mycket!! kan inte förklara med ord hur mycket det betyder för mig!!!! <3<3

Att du tar dig tiden och skriva detta inlägg, det finns ord, men jag hittar dem inte!! tusen tack snälla du <3

2012-01-18 @ 11:08:08
Postat av: Emma Pub

fin blogg ni har :)

2012-01-18 @ 11:34:20
Postat av: lisa

jätte fin blogg! och vilket fint inlägg :)

titta gärna in på min och ställ en fråga under frågestunden!

kanske bloglovinbyte?

2012-01-18 @ 12:06:04
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg! :D

2012-01-18 @ 15:29:19
URL: http://ponnyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0