Idomin

Jag och Idomin hoppade högt idag 80-90! skitnöjd med min ridning idag!,

Hälsade på Willy idag! fick en björn kram av honom! han la huvudet på min axel! och då kramade jag honom och han kramade mig!
önskar att jag fick bild på det!, Willy tog min mössa och jag fick skämpa för att få tillbaks den!

Han värkar vara mycket bättre nu! han går bra ser piggare ut och ALLT är ok typ!
han ska till vetrinären den sista Januari!, och se om han är helt ok!

Lotta (min hopplärare) lovade mmig att jag skulle få willy först av alla i min grupp!
ska övertala min vanliga ridlärare att jag ska få det!

Saknar Willy som bara den!

tllbaks till Idomin and Me

Jo Idomin var seg och trökig men efter att tag så gick han i form och han bjöd framåt!
Han hoppar fint när man väl har fart!,

vi tränar just nu eller ofta på snäva svängar! och det är Idomin URUSEL på!
han vill inte hoppa så snabbt och det är nästan omöjligt att få han att gå fram då!

Väldigt duktig var han när det var bana!!,
rev inte ett ända hiner inte än ända stanning eller nått så duktig är han och jag!

vill att det är Willy !♥

har inte så mycket att säga!♥

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0