Rädslor

Asså hur många finns det? Tusentals, miljontals, Triljontals. Och nu snakar jag om ridning. Jag har en rädsla! Men det kanske inte märks. Man kan säg att jag har många rädslor. Mina rädslor är. Jag gillar inte att rida utan stigbyglar på en skumpig häst (blir inte liv rädd men det tycker jag är lebbigt) jag är rädd att jag tappar kontrolen! Särkilt när jag rider ut. En kompis till mig har en rädsla. Hopprädsla, säger inte vem det är (vet ej om jag får) men denna person har jG känt ett tag och inte sätt på h*n att h*n är rädd, det syns inte. Jsg pratade med en person som kanske kan hjälpa h*n lite extra med det. Jag jobbar med mina rädslor så gott jag kan. Jag har ingem häst jag kan träna på precis. Jag är så rädd att jag inte får rida andras hästar för (jag är rädd för att tappa kontrolen) jag har inte tappa kontrolen nån gång (lixom helt) men det kan hända. Men jag är mer rädd för att aldrig får tex rida bravad ingen. Tänk om han busar och jag inte klar honom, och jag aldrig mer får rida honom. Tror inte de hände precis men vem vet! Vill inte att det ska hända! Trodde du jag var rädd ? Kanske inte syns/märks. Men jag jobbar på det! Jag är stålt över mig själv, när jag gör det! Hoppa du ........................... Förstår att du kan prata med mig! Du har nån som lyssnar /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0