In the Classroom now!!

är nog i mitt klass rum!

åå men för att underhålla er nu såå
här kommer det: JAg ska skriva om planerna till på lördag! :D

JO vi kommer bli, Jag (som anornade det) Elin, Matilda, Vera(som elin och mattis bjöd in) och Amanda!

Elina Mattis (syskon) ska åka till stallet med vera (eller Vera ska åka med dom dit)
Amanda ska åka med mig dit!

först så ska vi väll ta in fika osv.... sen ska vi nog ta in the horses!♥ sen ge dom en skönhets-behandling :D
Idomin ska bli en snygging! :D han är det redan men snyggare än i vanliga fall :D
Sen sadlar vi och tränsar :D och då ska vi sätta på åss teckisar typ och en skit var jacka och måssa och vantar hjälm och väst sen ska vi leda ut hästarna! i typ tio min ska vi skritta ut fem min dit fem min tillbaka :D

sen tar vi av dom dkit varma jackorna och teckisarna och rider inne på barnan :D
Pappi knäpper kort, jag lär amanda skängkel vikning :D (hon har tjatat på mig så jag ska göra det dåå)

Sen ska pappa har lexion för mig :D Hahaha han gjorde det sist och ska göra det nu oxå :D
Om han vill alltså :D

Sen så ska vi väll skritta av (i ridhuset) sen ryktar vi och duchar dom så att dom blir fina :D

Sen fikar vi och sen sköter vi hästarna och åker hem :D


OBS TIDSINSTÄLT!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0