Igår del: 2

När vi ätit klart så gick jag till Willy! <3 han såg bra ut förutom att han var svart brun och grön :P Så jag ryktade honom och tog en svamp och en hink vatten och tvätade av honom!<3 såg ut som en söt blöt säl sen :P Sen kom dom som hoppade i gruppen före mig!! Och då hjälpte jag dom med hästarna!! Sen var vi ute på banan och byggde hinder åt Lotta (min hopp-ridlärare) Dom skulle träna på snäva svängar!! Så dom började gå över bommar. När dom började så blev allt Svart! Jag såg bara ett svagt ljus lite på mitten av ridbanan. STRÖM AV BROTT! PÅ BANNAN OXÅ?? VA DET BRUCKAR BARA VARA I STALLET!! Hästarna fick förstos panik! IDOMIN SPRANG SJÄLV MANT TILL LOTTA! Alla samlades vid det lilla ljuset! Lotta och jag hålde i hästarna. Några var. Det var lite svårt eftersom dom var rädd och upp strässade! Dom gnäggade frustade och såg panik slagna ut! Efter ungefär tre kvart( deras ridlexion var snart slut. Då gick dom in med hästar dom åkte hem och det va 5-10 min sen så var det vår lexion och det var fortfarande mörkt. Amanda och jag satt hos Cos och Idomin med min mobil som lampa. Jag har en ap som heter ficklampa väldigt andvändbart då. Jag satt där med Idomin som vägrade att vara själv!! 5 min kvar sen var det vår ridlexion. Jag satt och sa "snälla snälla tänd lyserna" och poff dom var på! Vi skulle få rida! Idomin var skygg och lite rädd så vi hoppade bara 80-75 cm som högts och han ägde dom andra på sva svängar!! You is the next best! <3 Amanda och jag åkte hem. Och jag var skit trött. INGA FLER ÄVENTYR PÅ ETT BRA TAG!!!! PUTTIS!<3 /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0