I fredags :D

jo jag och Amanda kom till stallet typ 3 (bussen var sen)
sadlade hästar osv!

Willy bet mig i axeln :( HÅRT oxå. blev skit sur på honom men när han la sitt huvud på min axel (inte den han bet mig i) så förlät jag honom :)
SÖTIS!

ÅÅÅ
jo jag hade inte med mig nån mat :( eftersom jag inte var hungrig. då ja!

sen blev jag det :S :(
då fick jag en slags yougurt av Amanda :D :)
Tack för det!

sen hjälpte jag till på bannan (jag bloggade faktiskt då :D)
sen s¨skulle jag rida :)
våran lexion skulle bli lite sen men bara 5 min, men det visste inte Lotta :D
så vi fick rida i 10 min extra :D

jag hade Idomin :D
grymt nöjd över det :)

han var väldigt seg och jag var lite trött :S :tired: så jag sa till Lotta: jag årkar inte sitta och skängkla på honom hela tiden, snälla HJÄLP!

Lotta: men du har ridit så pass länge så du behöver inte rida med luvan, han blir lite loj med den och då blir det segt!

Jag: Kan du ta av den nu då så provar vi!?

och det gav resultat detekt!
till och med när vi stog still var han taggad :)

han ä sååå SÖT!
THE WHITE KING!

Willy is THE BLACK, WHITE AND BROWN KING :D :P

HEHEHEHEHEHEHE :)

hoppade på bra och sen när vi var på näst sitta hindret (banan) så hoppade han av konstigt och jag halka konstigt i sadeln :) men jag satt kvar :) fick ta om det bara :D

gick super duper bra tycker jag :)
hoppade som högst 80 cm  :)

hoppas ni är nöjda :D

(PS. DET BLIR TAJMAT)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0