GOOD MONDAY!

denna måndagen vär såå GOOD!
Jag fick Cosmos! :S Min ridlärare var sjuk så jag fick ha en som heter Maria :D
Hon vet gö inte hur högt vi brukar hoppa så det blev typ 50-60 bara!
Han var pigg idag!
Sprang på bra men lite seg och snubblade över en del hinder! :D haha hopp talang :S :D
inte precis men han var såå duktig iallafall!

Tänkte gö hyra Idomin men han var upptagen så jag fick Coss istället! :S :D

Skojja bara jag fick Idomin :D :P vet inte hur många jag lyckades lura :P :S

hahahaha! :D Amanda, Pappa osv :D

ööööööö nu kommer jag inte på nå mer att säga ! :D

kollar på en film som hetern Prince and the Pauper! slut precis nu :D

nu blir det: min barnvakt är en vampyr ?? :P :S :tired:

hahahaha! :D

Nu till det alvarliga! :tired:
Willy så lite sjuk ut! :S Han var röd på ena ögat och hände lite med huvudet??
vet inte så mycket om sjukdommar och såå bara lite om kolik och hovböld osv lite lätta saker men han kanske bara hade TRÖÖÖKK!??
men rött i ögonen!?? tänk om han är sjuk nu är han är bra!, (Han ska få stå typ 3 veckor till)! :S
:tired: :S

Hmmm jag på lördag så ska jag rida barbaka på Idomin :D :S

ses

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0