AKUTEN!:(

Hello:)
Hände en olyka igår:S
Jag ramlade på isen när vi hade gympa.
Jag tog emot mig med händerna och det gjorde fruktansvärt ont i båda armanarna:S
När jag ramlade gjorde de så ont så jag svimade:S
Sen härde jag Malin(vår fröken) och Annas röst och så vaknade jag.
Vart ledsen:(
Hade jätte ont i höger handled, jag är höger hent:P
Malin ringde till mamma men mamma sovde ju så hon undrar om vi ska ringa till pappa.
Men pappa jobbar i brasilien nu så det gick inte:P
Men Malin ringer till morfar istället.
Men morfar säger att vi ska ringa till moster.
Moster är hemma och hon ska komma och hämta mig.

När vi kommer hem så hade mamma vaknat:)
Och hon ringde till helsocentralen.
Vi får komma in direkt:)
Sköterskan säger att jag borde träffa en doktor, men doktorerna var och åt.
Så vi skulle komma tillbaks kl:1.
Klokan var halv ett så mamma och jag åkte och köpte mat.
Dom skikade oss på röntgen och sedan skulle vi gå till akuten:(
När vi satt och väntade på akuten så kom min rektor:O
Hon såg såklart att det var jag så hon satt sig bredvid mamma och pratade.
När vi kommit in till en doktor ville dom att vi skulle gå till magnet röntgen:S
Det var ganska tråkigt att bli mangnet röntgad:P


Ja handleden var stukad så det blev gips skena :(:(
ggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr  varför gör jag illa mig jämt:( :(:(:(

/OLIVIA

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackare olivia, var det i vänster du brukade ha ont i förut?

2012-02-14 @ 20:58:08
URL: http://linahilda.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du har då otur med dina olyckor du. Hoppas att du blir bra fort. Der är en fin blogg ni har men jag tror att både Anna och du måste träna på stavningarna lite :)

2012-02-15 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0