Willy in my heart!!!!!!! I LOVE U! med mera

Gud lyssnar på musik och sjunger med för fulla muggar!
Imån är det sista dagen sen så är det lov!!!
 
Fan vad härligt!'
Iallafall så har bloggen och youtube kommit överens !!!7
ÄNTLIGEN!!!
 
HAR DU INTE SÄTT PÅ MARGARETABODILS JUL?????+
 
DEL 1
DEL 2
DEL 3
 

Gryma tyckar nog alla ;)
 
alltså jag kan inte sluta tänka på att jag hoppa 1 meter och 10 cm! ME?? No... sombody else?? or???????
O.o
 
Mitt mål för 2014-2013 (?) skulle det kanske vara....
nepp vi tar 2012 istället!
Ja... jorden kommer kanske gå underpå Lördag (?)
tror att det var lördag de sa???
 
Hahaha-....... lite nördigt då men :D
 
Ska tortera Lina (som filma när jag hoppar 1,10m) med meddelande osv.
tills hon lägger ut den på fb!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
LOVE U WILLY!
Hans högd rekort oxå !!
30 cm (?)
från detta till 1,10 M?????
 
ååå... så gammal bild!
Från när det bara var vi två!!!!!♥
första felfria!♥
hahah!♥
ÅÅÅ ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!♥
LOVE U!♥
!♥ ALL I WONT FOR CHRITMAS IS YOU!!!
 
/Anna

Kommentarer
Postat av: Linn willy linn

hej!
hur länge var du ensam på willy XD
dålig fråga:D

2012-12-19 @ 21:30:49
URL: http://ponyryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0