laddar och laddar oh laggar

just när jag skrivit klar rubriken slutar sims lagga/ladda ;) happy face!!
Gud jag tänkte hur fan skriver man face??
fajs, fece. sen tänkte facebook... aha lixom ;)
hehe.
tidningen igår gick bra. kallt var det INTE eftersom jag hade 3 tröjor / jackor ;)
långkallingar och varma strumpaor samt vantar.
Willy var seg i galoppen och het i traven
-.-
drygt kan man säga...
och så hade vi tänke övning :)
happy face XD!!!!
älska när man kan damma av hjärnan,
nu kunde jag knäppt skriva hjärna.
järna eller ghärna. men hjärna var det ;)


nu laggar sims igen. då fortsätter jag blogga ;)
kul för er.
eller tur för er O.o
ööö ska äta hamburgare idag. mums!!
dock är det isac som gör dem och då blir dom brända!! inte kul!!
hatar bränd mat!!!
usch!!
asså hur skriver man usch egentligen??
uch som jag skrev förut eller usch??
usch accepterad min mobil. var lixom tvungen att skrive det 3 ggr innan mobilen fatta.
i don't have a smart-phone!!!
i have a stupid-phone!!!!!
XD
vad ska jag göra?? ööö....
vilka hejjar du på i x-faktor??
jag hejjar på Awa. hej awa ;)

ha det gött nu och ha en bra fortsätt tisdag!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lilla gröna äpplet

Hahahah, kolla Hugo och William Gud!!

2012-12-05 @ 06:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0