god daa.. nej Godmorgon :)

haha....
åå jag är skit trött och då har jag den värsta humor som finns!!!!
oh humör. bråka inte med mig på morgon!!! grrr!
idag om 3(?) timmar är skolan slut för det här året!!!!
det ska firas lite hemma med knäck bak. kanske!!!
sen ska jag till bästa playset på jorden!!!
stallet!!
där min älskling står!!!!!<3
kommer sakna honom över lovet.
jag har även fått byta vanlig ridgrupp.. ??
eller tid iallafall. jag verkar rida 18:30 istället för 17:30???
mm. nån i min ridgrupp som oxå fått byta???
jaja.... spela roll. Jag rider med Emma Norén då så det är bra ;)
emma bloggar på befondof.blogg.se

hare bra!!

visningae på youtube :)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0