2012-12-10

idag öppnar vi lucka 12
Där hittar vi en gäst bloggning av...
 
MARGARETABODIL!
 

Hej MargaretaBodil.
 
Hej PK.
 
Kul att du ville gästblogga här på Pk
 
Ni har tur som får den chansen!
 
Här kommer min gästbloggning.
 
Halloj jag heter MargaretaBodil.
Ja vi kanske ska börja med att säga att jag inte finns på riktigt utan är en påhittad figur av anna och olivia för några månader sedan.
 
Anna brukar ¨förvandlas¨ till mig på rasterna. där jag härjar runt.
vissa blir lite rädda för mig eftersomm de tycker att jag är typ galen.
Vet inte hur dem tänker ;D
 
Jag bruckar ha en sele (ryggsäck) på mig och ett koppel som jag sitter fast i.
Olivia (min hjälp människa) håller i kopplet så jag inte smiter.
man vet aldrig mmed mig ;D
 
Jag har ingen störning utan jag är bara lite udda ;D
 
Jag hoppas at ni kollar på min julkalender och att ni nu vet hur man komenterar! O.o
Måste säga att ni är dålig på det. hehi ;D
 
ha det bja nu mina friend så ses vi i nästa julkalender ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0