hej
IDag har det varit lungt! lixom relax! inte gjort något värt att skriva!"
suttit inne och fixat med vår nya design! inte klar eftersom Olivia och JAg ska göra header tillsammans together!
jag vill kunna skriva lååånnnggggga inlägg men jag har ett ganske ointresan liv just nu!
kan faktiskt inte fatta att det är sön!?? vart tog lör vägen! den flög gö framm!??1

nu har jag lixom stor tröttnat på våran design men vill inte lägga in den nya än (vet inte om jag får för Olivia) trots att headern inte är inne alltså! menen få lixom reläxa!
IDag ointresant!

igår.... köpte bara tre saker! samma saker! fast olika grejor! igen jag skriver ut på bloggen precis!
och nagellack! behövs bättras på med det eftersom jag lyckas bita bort!
hehehehehehe!
ska nog snabba och göra det nu och lägga mig sedan!
lovar  bättre update! ingen bloggöust bara!

första april idag! har ni lurat någon! jag lura 3 stk! de gick på det!! och förrästen GRATTIS KRILLE på 1004 års dagen!

:D

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0