eye of a tiger

känner mig... hmmmm blogg sugen. dålig uppdate från topp till tå. har varit lite nere... så bad update. ska göra tidsinställda nu. sitter i bilen mot årsund (farmor o tok leif) har ni en bra påsk med mycket godis? igår gjorde gö jag brorsan och Alex.... em film 21 min. värt att se... halva är filmen oh halva ser ni hur videorna gick till. alltså fail videos. den laddas nu. hemma på datorn. på youtube. eftersom på videofy får dom bara vara 10 min långa? ?? filmen heter..... var det ett ägg där. beskrivning. det handlar om två agenter som fick ett uppdrag... spänande eller? hihihi ni får iallafall vänta! öhöhöhööö familjen ska få premiar kolla och så skickar jag den till Alex sen ska ni få se den :) ses väll. /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0