tävling nu tävling då:D

Hej:D

Som ni kanske vat så tävlade jag föra helgen och det gick inge bra:(
Och ni kanske villa veta hur det gick.
ja i allafall  i första klassen var det LC.
Och bravad vägrade ut sig på ettan:(
Sen i andra klassen var det lag och okså LC men bravad vägrade ut sig på ettan:(


här kommer bilderna:D


vi fick tröjor som vi skulle ha på oss när vi tävlade lag:)

jag ser sur ut på varje bild ju:D hahaha


olivia sidan:)


svärdsjö armen:)

jag är sur på bravad:(


sötis bravad:D

jag älskar han:D


idag har det också varit tävling:D

det gick mycke bätre för det var dressyr:D
och det gick jätte bra tycker jag:D
jag fick 55,92%:D

puss på bravaden<3<3

bilder kommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0