Åsikt och headers

Hej jag har en sak att säga om headers

när man hittar en blogg är headern der första man ser.
ibland så tycker man headern är fjantig och går där efrån.
så jag tänker äsänna att om jag inte bloggat på den här bloggen skulle jag inte vilja titta på den här för jag gillar inte vår header
Hatar den

Tycker den är FUL vill ha en höst vinter aktig inte .... Ful och otrevlig och grön

finns så mtk dåligt att säga om vår header så jag tänker inte ha den så är det bara

vet att vi nyss bytte till den men nu se jag att den inte är fin.

ouushh och fy bort.

vet att du olivia tycker det är drygt att byt men jag vill/ska inte ha den 3 dagar till vägrar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0