Willy i love u

trots att du dampar :P  :rolleyes:
hoppning idag shit kul ! ♥
Amanda och jag åkte tidigt och vi fick hjälpa Lotta på bannan i gruppen före vår
När det var nån som skulle hoppa så gick jag till hon som hade Willy och han SLICKA mig !

fattar ni !!! ♥ han slicka mig
det har han aldrig gjort
allvarligt han brukar bitas och nu slickar han mig på kinden !! ??
va har dom bytt ut Willy??

hahahha jajaja :blush: :love: :bigeyes:

hahahaha

sen när  det var jag som red så började han dampa derekt hahaha
dampisen då
han var shit duktig hahaha :love:

när vi skulle göra en snäv sväng så ville han rejs och då blev det väldigt fel !♥
vi kom över

i december så ska jag KANSKE tävla Willy 70 cm då oxå
ingen bålbärs hoppning då, en lokal men för oss som inte skaffat grönt kort än finns det clearrund


ska göra en header åt Amanda
hoppas hon diggar

ses väll när vi ses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0