LÖRDAG

Hej idag är det lördag:)
Eller lördagen är nästan slut.
Men nu ska jag berätta vad jag gjort.

det började med att jag vaknade och gick ner och ått frukost.
Sen så gick jag ut i stallet.
Jag och Amanda skulle rida Bravad och Duches:)
Det gick jätte bra att rida utan att använda tummen:)
När vi kom hem så lära vi skynda oss för vi skulle åcka och hämta Aprilia.
Aprilia hade varit på kalas.
Sen åckte vi till valbo och gick in på hööks:)
Jag hittade ett jääääätttte snyggt träns som jag ville ha:)
Men då sa mamma att vi skulle ju till ullared och att jag kunde vänta för det kanske fanns något annat träns där.
Så det gjorde jag.
sen var vi in på litte andra affärer.
när vi kom  hem skulle vi åcka och äta hos mormor och morfar:)
och nu sitter jag vid morfars dator:)


hej då.


hahaha. gud vilken rolig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0