Jag älskar dig O

Nån du kan lita på-nån som ställer upp-nån som alltid är där-nån som tröstar dig-tar hand om dig-gillar dig som du är-nån som alltid försöker göra dig glad.ger dig ett leende som får dig att skratta- som ser upp till dig-alltid kommer att älska dig- och ta hand om dig.

olivia du gör allt det där mot mig7för mig, kan inte säga annat än JAG ÄLSKAR DIG ! ♥

du är underbar
jag älskar dig så mycket !!!

du är den bästa kompisar jag har haft och kommer aldrig få en som du.

jag vet att vi lätt kan bli lite små sura och att vi har bråkat+ att vi tycker lite olicka  men jag älskar dig ändå
om du glömmer det så letar du rätt på det här inlägget

med dig är jag aldrig ensamm ! ♥



Älskar dig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0