Hej

jag har inget att blogga om :'-(
ajajjaa jaj
skolan är det inte att prata om
så ser vår lexionen ut

engelska, svenska, lite blandat, engelska + plantera blommer åt Ulrika (min fröken)
''blommorna var till klassrummet''

ahahahha nu blev det lite skolan ändå men men ;-)

hahah har pratat ett bra tag med mamma men jajaj får väll va tyst :|
hahahahah
   
är man tyst i två timmar och sen gå och lägga sig och sedan gå på lexion från kvart i 8 till kvar i 4 eller om det var 3

kan ni fatta att jag bara går i 5:an

allvarligt det är gö shit jobbigt att gå så längen och vackna så tidigt !! :| :S
 :S
:S
:S
:S
:S
:S
Ok jag vet det blev mycket att blogga om men nu tog det slut

ett tu te så var det slut

ses

Ny favvo bild


Kommentarer
Postat av: olivia

instämer det är inte ok det borde vara olagligt



svara gjärna anna

2011-11-18 @ 19:37:11
URL: http://ponnikompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0